Bones and All
Maren, a young woman on the margins of society, falls for the drifter Lee. Together they embark on an odyssey through Ronald Reagan’s America. But despite their best efforts, all roads lead back to their terrifying pasts. Soon, a final stand will determine if their love can survive their otherness.
Luxuriating in the sweet taste of first love, Luca Guadagnino’s blood-soaked cannibal romance sizzles with the scorching chemistry between Timothée Chalamet and Taylor Russell. Visceral yet tender-hearted, this wild road trip through the sweeping highways of America is sure to get under your skin.