Follows Cécile a young woman spending the summer in a villa in the south of France with her widowed father Raymond and his latest love interest, Elsa. Theirs is a lived-in compatibility a world of ease and languor.
Dressing Françoise Sagan’s novel of summertime desire in vibrant modern colors, acclaimed essayist Durga Chew-Bose makes her directorial debut. Delivered from the tumultuous waters of amorous longing, this radiant postcard from the South of France counts Chloë Sevigny among its sun-kissed cast.