Braguino
A prominent figure in the art world, Clément Cogitore has quickly established himself as a cinematic voice after this Lynchian take on a Montague/Capulet-style battle between two families. This non-fiction tale of life in the wilderness is a lesson in cinematic tension and blood-freezing atmosphere.