Bride of Frankenstein
Dr. Frankenstein and his monster both turn out to be alive, not killed as previously believed. Dr. Frankenstein wants to get out of the evil experiment business, but when a mad scientist, Dr. Pretorius, kidnaps his wife, Dr. Frankenstein agrees to help him create a new creature.