Brigitte
A hydraulic factory in London is the site for a special kind of production. Renowned portrait photographers, Brigitte Lacombe, is having her own doc portrait made about her. While she candidly discusses her life and ideas with filmmaker Lynne Ramsay, we see Brigitte’s intimate process at work.
Renowned both for her celebrity portraits and cinematic work with Martin Scorsese and Mike Nichols, photographer Brigitte Lacombe steps in front of the camera in this pristine, immaculate black-and-white documentary short film from Ratcatcher and You Were Never Really Here director Lynne Ramsay.