Broadway by Light
Renowned filmmaker-photographer William Klein died in 2022, leaving behind a career built out of eclectic, visually extraordinary subjects. His first film, Broadway by Light, is an avant-garde short intoxicated by the colorful, abstract and pop potential of Manhattan’s neon light shows.