Brothers
While on tour in Afghanistan, Sam’s copter is shot down and he is presumed dead. Back home, it is his screw-up brother who looks after the family. Sam does return, but with a lot of excess baggage.
A revisiting of Susanne Bier’s 2004 Danish original, Brothers offers an unflinching look at grief, jealousy, and sibling rivalry. Featuring a trio of stellar performances from Tobey Maguire, Natalie Portman, and Jake Gyllenhaal, this affecting family drama excels in both pacing and power.