Brought by the Sea
Halil, who became a policeman under the coercion of his father, returns to Dalyan after causing the death of an African immigrant. As he struggles with his conscience and his father, he meets Jordan, a survivor of a human trafficking boat wreck. Halil will help Jordan find his father.