Brownian Movement
Charlotte and Max live in Brussels with their son. The couple hits a crisis when Max discovers that Charlotte has been having short but intense affairs with her patients. Charlotte goes into therapy and has to give up her job as a doctor, and the pair try to start their lives over together.
As a woman with desire to spare and opaque motivations, Sandra Hüller is the stunning center of this erotically charged, quietly daring drama. In a tripartite structure of surgical precision, Nanouk Leopold’s rigorous and provocative fourth feature lays the fact of female sexuality brazenly bare.