Bug Diner
Awarded at Sundance and SXSW, this orgiastic stop-motion short is a comic and seriously randy vision of primal urges flying in the face of propriety. Unforgettable images of non-human wooing and intimacy capture the full force of pleasure and desire, marking Phoebe Jane Hart as a director to watch.