Bullhead
Jacky, a cattle farmer constantly pumped on steroids and hormones, initiates a deal with a mafioso meat trader. But when an investigating federal agent is assassinated—and a woman from his traumatic past resurfaces—Jacky must confront his demons and face the consequences of his decisions.