Burning Beds
During Hamburg’s housing shortage, German car mechanic Gina must share an apartment with Harry, a newly single drummer and pyromaniac from London. She plans to get rid of him immediately, but Harry, well-experienced in marital conflicts, proves to be an equal match to relationship-terrorist Gina.
What begins as a relationship of convenience bursts into surprising flames in this screwball comedy. Throwing pointed darts in with cupid’s arrows, filmmaker Pia Frankenberg and punk musician Ian Dury play mischievously with odd-couple dynamics, fuelling their sparring characters with a blazing wit.