But
Adapted from the titular play, Nadir Sönmez’s But is a mischievous yet honest dialogue about the small wars of love, the need for recognition, and the impossible quest for intimacy. Minimalistic settings intensify the exploration of sex, identity, and gender politics in this timely chamber piece.