Butter on the Latch
Intrepid filmmaker and performance artist Josephine Decker dazzled the Berlinale with this sinister and rewardingly disorienting thriller. A free-form head trip and truly independent debut, Butter on the Latch takes us on a semi-mythical journey through the woods and into the throes of friendship.