Bye Bye Brazil
As colorful as the patterns on the caravan, Carlos Diegues’ rollicking road movie follows a ragtag troupe of musicians, magicians and rumba queens across a country on the cusp of change. This Cinema Novo classic is an ardent love letter to the sights and sounds of Brazil—with music by Chico Buarque!