Byzantium
With a stellar cast spearheaded by Saoirse Ronan & Gemma Arterton as blood-thirsty mother-daughter vampires, Neil Jordan (Interview With a Vampire) directs a swirling, time-travelling fantasy tragedy, tingled with romance. A dark tale, set within the apocalyptic landscape of a rundown coastal town.