Cairo Conspiracy
Adam, the son of a fisherman, is given the chance to study at a prestigious university in Cairo. Shortly after his arrival, the institution’s Grand Imam suddenly dies, rendering him a pawn in the power struggle between Egypt’s religious and political elite.