Calcutta
With minimal narration by the director, this is a kaleidoscope of stunning visuals from Calcutta, a city of 8,000,000 inhabitants in the late 1960s: rich and poor, exotic and mundane, children and adults. Given only the images, the viewer can read any meaning she or he wants into the film.