Caliber 9
Italian B-movie auteur Fernando Di Leo was a master of crime whose 70s pulp fiction—stylish and nihilistic, funky and continental. He has been a big influence on Tarantino and continues to delight cinephiles looking for a walk on the wild side. Danger is forever.