Candy Mountain
Strumming along to the syncopated rhythms of ‘80s America, Robert Frank and Rudy Wurlitzer’s cult film reckons with scraggy countercultural myths of the road. Gathering an alternative hit parade of faces—Jim Jarmusch! Bulle Ogier!—this rough diamond of independent cinema gleams in a new restoration.