Carmita
Carmita, an 80 year old Cuban actress exiled in Mexico lives in a mansion in ruins. She’s strong enough to appear on TV, read her fan mail and complain about her ex-husband who ruined her dream of a possible Hollywood career. An unexpected visit allows us to see a world trapped in the golden age.