Carolee, Barbara and Gunvor
From 2015 to 2017, Lynne visited Carolee Schneemann, Barbara Hammer and Gunvor Nelson, three multi-faceted artists who have embraced the moving image throughout their lives. Lynne shoots film with each woman in the place where they find grounding and spark.