Castle Freak
A troubled couple and their blind daughter come to Italy to visit a 12th Century castle they’ve inherited. Soon they are plagued by unexplained noises, mysteriously broken objects, and the daughter’s claims of an unknown nocturnal visitor to her bedroom.