Certified Copy
Abbas Kiarostami’s first feature made outside his native Iran is this sumptuous, brain-teasing romance, in which a deceptively simple relationship morphs into something more complex—and keeps the audience guessing. Cannes winner Juliette Binoche is enigmatic, vulnerable and perfect in the lead role.