For months, Antoinette has been waiting for summer and the promise of a romantic week away with her lover, Vladimir. So, when he cancels their holiday to go hiking in the Cévennes with his wife and daughter, Antoinette doesn’t think twice: she follows their trail.
Starring Laure Calamy (Call My Agent) in a César-winning role, Caroline Vignal’s endearing comedy is proof that no-one masters the humor of infidelity like the French. Full of riotous antics, this countryside sojourn shows that, when love gets you down, a four-legged friend might steal your heart!