Chamada a Cobrar
Clarinha is a wealthy lady who enjoys a comfortable life in the city of São Paulo. The peace and tranquility of this upper-middle-class woman ends when she answers a phone call from an alleged kidnapper who has kidnapped her daughter.
Anna Muylaert continues her perceptive study of society and motherhood in this pulse-quickening film. Hauling her well-heeled protagonist out of humdrum existence and into a thriller with a brazen con artist, the Brazilian filmmaker sets in motion a mordant tale of extortion and sudden volatility.