Charade
After her estranged husband’s murder, jet-setter Regina is pursued by three crooks who want the money her husband stole from them. With her life in jeopardy, she turns to charming stranger Peter for help, but soon discovers he isn’t who he claims to be, and that his own agenda is far from clear.
The best Hitchcock film that Hitchcock never made, Stanley Donen’s Charade is a delightful mystery that shines with humor, suspense, and style from the last days of Old Hollywood glamor. Starring icons Audrey Hepburn & Cary Grant, this Paris-set tale is as witty and stylish as its two main actors.