Cheers to the End
The world is about to end and the escape shuttles are taking off. Seher, who has built a separate life for herself, returns to their home in the village to pick up her father Tahir and her brother Serdar. She encounters an unexpected situation: Tahir has set the table for one last family dinner.
Apocalypse shrinks to the scale of a table, where inheritance, resentment, and longing refuse resolution. With a bitter comic edge, Yiğit Hepsev’s acerbic short traps its characters in a frame that denies escape, asking whether kinship endures or reveals itself as the first rupture.