Julius Caesar is a fervent Tarot believer who focuses the most important decisions of his life in these readings. When his teenage daughter is pregnant, he feels it is time to change his destiny. Guided by the Tarot he meets a prostitute and a nurse who will be decisive in the way he leads his life.