Once upon a time there was a Parisian, naive and passionate dog called Chien Pourri. With Chaplapla, his faithful gutter companion, Chien Pourri walks the streets of Paris with truffles blowing in the wind. No matter what disasters it causes, Chien Pourri always lands on its feet!