Children of Yamato
The U.S. post-WWII reconstruction of Japan is lauded as democracy’s triumph, yet it severed Japan’s identity at the roots. An American raised in Tokyo embarks on a journey to unearth the nation’s lost origin-story-treasure, and reclaim the heart of Japan.