Chinese Take-Away
Jun, a Chinese man who has just arrived in Argentina not speaking a word of Spanish is “adopted” by Roberto, a cranky loner. Seeking a way out of this absurd situation, Roberto will discover a way of solving his deeper problem: loneliness.