Chloe
Catherine, a successful doctor, suspects that her husband David, a handsome music professor, is cheating on her. To lay her suspicions and fears to rest, she hires an irresistible young woman, Chloe, to test David’s fidelity. But unforeseen events will start putting the family in danger.
Named for Amanda Seyfried’s enigmatic femme fatale, and anchored by the great Julianne Moore, this partly pulpy erotic psychodrama from Canadian filmmaker Atom Egoyan (Exotica, The Sweet Hereafter) truly teems and tantalizes with intrigue. A stylish, surprising love-triangle thriller.