City of God
In the poverty-stricken favelas of Rio de Janeiro in the 1970s, two young men choose different paths. Rocket is a budding photographer who documents the increasing drug-related violence of his neighborhood, while Li’l Zé is an ambitious drug dealer diving into a dangerous life of crime.