Climax
In the mid 90s, 20 urban dancers join for a three-day rehearsal in a closed-down boarding school located at the heart of a forest. They then have a party, but a strange madness seizes them for the whole night. If it seems obvious that they have been drugged, they neither know by whom or why.
Gaspar Noé embarked on another insane, drugged-up provocation with Climax, causing acclaim and revulsion in equal measure at Cannes! With one of the most enthralling opening scenes of recent years, and shot in long, uninterrupted takes, this stylish, dizzying nightmare is not for the squeamish.