Climber Profession, Éric Escoffier
Documentary on the preparation of virtuoso climber Eric Escoffier for one of the first La Sportroccia climbing competitions, in 1985 in Bardonecchia in Italy, a man of challenge, constantly looking for new challenges from solo cliffs to car races.