Coincoin and the Extra-Humans
Li’l Quinquin is back! He is now a surly teenager called Coincoin and is drawn towards a rightwing nationalist group. Eccentric inspector Van Der Weyden is faced by an even more bizarre mystery that revolves around extra-terrestrial magma falling from the sky. The Extra-Human invasion has begun!