Collage
Considerations on collage as a cognitive act in artists’ cinema. A pedagogical film adrift: 35mm photographs and other materials collected over the last fifteen years by artist Stefano Miraglia meet a text written by Baptiste Jopeck and the voice of Margaux Guillemard.