Colossal
Unemployed party girl Gloria returns to her hometown to get her life back on track. But when she reunites with her old friend Oscar, her drinking lifestyle resumes. Meanwhile, in Seoul, a huge creature is attacking the city—and Gloria’s unruly behavior appears connected to the creature’s actions.
Just when you think a quarter-life crisis cannot get anymore confusing, Nacho Vigalondo’s outrageous dark comedy adds a telepathic link to a humongous monster to the mix! Starring Anne Hathaway in a series of hilariously unfortunate events , Colossal takes millennial woes to a whole new height.