Coma
A punk spirit pervades this endearingly DIY film, which gleefully blends animation, horror, and essay-film tropes into an unpredictable mix. Thrillingly inventive and bursting with hope, Coma addresses with poignancy and frankness the anxieties of a young generation facing an uncertain future.