Comet
Fusing musical transitions, dreamy set designs, and a sci-fi twist, this cosmic romantic comedy from Sam Esmail, the creator of Mr. Robot, proves that every love story holds a small universe at its center. Charming and hilarious, Justin Long and Emmy Rossum light up the screen with their chemistry.