Coming Soon
What kind of scenes in a horror film scares you the most? When a ghost appears totally unexpectedly? When the main character does not see the ghost sneaking up behind him? When at the very end you find out that the main character was actually a ghost all along?
From one of the writers behind Thai horror hits Shutter and Alone, this supernatural chiller sees a movie pirate get his just desserts when one of the films he illicitly records turns out to be haunted. Echoing the J-horror classic Ring, Coming Soon is a feast for jump-scare aficionados.