Samia, 15, a little lost, lets herself be carried away by easy money. During a party, her friend Louise and her pimp boyfriend, Nico, lead her into prostitution. When her mother discovers that she is a prostitute, Samia runs away. At the same time, Jean-Philippe, Louise’s father, tries to find her.