Computer Chess
Blazing out of Sundance and straight into the cult canon, Computer Chess is a hilarious, endlessly inventive shaggy dog comedy about the birth of our virtual era. With close attention to period details, mumblecore director Andrew Bujalski captures the fizzing energy driving the ’80s computer scene.