Inspired by real-life criminal cases, Michael Borodin’s blistering feature debut brings to life the shocking cycle of abuse endured by Uzbek migrant workers in Russia. Tracing the roots of systematic exploitation, the film dares to hold both individual perpetrators and a lax legal system culpable.