Copycat
After rapturous test screenings, a new kind of horror flick for the postmodern 1990s fell victim to fumbled distribution and a blizzard of bad luck. Channeling a quest for truth into a nine-minute video, Charlie Shackleton lends a microphone to the ill-fated filmmaker of an eclipsed cult classic.