Corn Island
A meditative, visually captivating story with minimal dialogue that focuses on two peasants on a tiny island along the Georgian coast. George Ovashvili follows the tradition of slow cinema to create an otherworldly feel, echoing the centuries-old struggle and conflict of his homeland.