Corruption
Stefano is a shy and sensitive teenager who has just completed his studies in Switzerland and is considering becoming a priest. But Stefano’s father, a rich Milanese publisher who wants his son to succeed him, refuses and takes him on a cruise with a young woman to take the idea out of his mind.