Could This Be Love?
When wealthy and divorced tech company president Lucas becomes hopelessly smitten by the beautiful artist he has hired to paint a fresco for his enormous office building, he hires a private detective to discover why such a lovely and talented woman is still single.
A romantic comedy two-hander with a perfectly-paired Vincent Lindon and Sandrine Bonnaire, reunited in this tête-à-tête 25 years after Claude Sautet’s A Few Days with Me. They prove still every bit as delightful a match in this hilarious gem from Pierre Jovilet.