Crime of the Night: Brazilian Purge
Real Story! In February 2017 in Brazil, in the middle of carnival. The entire police went on strike. The city was taken over by crime and violence. And now, Lincoln, a former soldier has to protect his family in the middle of a war. These events became known as The Purge.